Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Ο Έλληνας αρωματοποιός που τα αρώματα του «μπήκαν» στο παλάτι του Μπάκινγκχαμ - Το γράμμα του Πρίγκιπα Κάρολου (ΦΩΤΟ)

Τα αρώματα με το όνομα του Πρίγκιπα Κάρολου και της Δούκισσας Καμίλας δημιούργησε ο Θεόδωρος Καλοτίνης. 




Ο Έλληνας αρωματοποιός μιλάει στο Seleo για τα δυο μοναδικά αρώματα, την συνάντηση με το πριγκιπικό ζεύγος και το γράμμα από το παλάτι του Μπάκινγκχαμ.


Ο Θεόδωρος Καλοτίνης είναι ο πρώτος Έλληνας αρωματοποιός που δημιούργησε δικό του brand χειροποίητων αρωμάτων, με φυσικά συστατικά. Δραστηριοποιείται στην Κρήτη, όπου είναι και τόπος καταγωγής του και δεν την αφήνει εύκολα, καθώς όπως λέει στο Seleo, είναι πηγή έμπνευσης για αυτόν. «Έμεινα στην Κρήτη γιατί για εμένα αποτελεί έμπνευση.
Είναι ένας τόπος προικισμένος με εξαιρετικά φυσικά συστατικά.  Έκανα εδώ την έδρα, ίσως κάποια στιγμή φύγω Αθήνα, καθώς η δουλειά μεγαλώνει συνεχώς» αναφέρει.
Ο ίδιος, έχει βρει μια δικιά του τεχνοτροπία στην παραγωγή αρωμάτων, που κάνει ξεχωριστή την κάθε δημιουργία των «THEO PARFUMS» . Ουσιαστικά, χρησιμοποιεί έλαια υψηλής αρωματοποιίας, αιθέρια και μοναδικά καθώς μέχρι και το οινόπνευμα που χρησιμοποιεί είναι από σταφύλι (γεωργικής καλλιέργειας).
Η συνάντηση με τον Κάρολο και την Καμίλα


Ο ταλαντούχος αρωματοποιός κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του του πρίγκιπα της Ουαλίας, Καρόλου και της Δούκισσας της Κορνουάλης, Καμίλας στο ταξίδι τους στις Αρχάνες της Κρήτης, τον περασμένο Μάιο.
Όπως μας εξηγεί, ο Θεόδωρος Καλοτίνης, η συνάντηση του με το πριγκιπικό ζεύγος, έγινε μετά από πρόταση της Βρετανικής Πρεσβείας.  «Είμαι αυτοδημιούργητος και παλεύω μόνος μου για όλο αυτό. Από ότι φαίνεται, η Βρετανική Πρεσβεία, αναγνώρισε την δουλειά μου και μου έκανε πρόταση να παρουσιάσω τα αρώματα μου στο βασιλικό ζεύγος. Εγώ, σκέφτηκα πέρα από την παρουσίαση, να δημιουργήσω ένα άρωμα για εκείνους ειδικά, με το όνομα τους.  Φυσικά, για αυτό έπρεπε να πάρουμε άδεια από τους ίδιους και από το παλάτι και δέχθηκαν».

Ο αρωματοποιός, δημιούργησε ένα άρωμα μόνο για τον Πρίγκιπα Κάρολο και ένα για την Δούκισσα Καμίλα. Το άρωμα της Δούκισσας, που έφερε το όνομα της, δημιουργήθηκε από κρίταμο, που παράγεται μόνο στην Κρήτη, γιασεμί και κορυφαίες νότες εξωτικών φρούτων. Το άρωμα του Πρίγκιπα Καρόλου, περιείχε σανδαλόξυλο, βέτιβερ και περγαμόντο. «Ήταν καθαρά έμπνευση, από την εικόνα που έχω για αυτούς και από την αύρα που βγάζουν. Δεν είχα διαβάσει κάτι, ούτε έψαξα ποια είναι τα αγαπημένα τους συστατικά. Έκλεισα τα μάτια μου και απλά σκέφτηκα τι μπορεί να τους ταιριάζει. Από ότι μου είπαν έπεσα μέσα 100%» αναφέρει για τα αρώματα που δημιούργησε ειδικά για το πριγκιπικό ζεύγος.


«Ήρθαν στον πάγκο μου με τα αρώματα και μου είπε η Καμίλα, ότι την έφερε μια έντονη πολύ όμορφη μυρωδιά. Εγώ βέβαια, εκείνη την στιγμή, χάρηκα πάρα πολύ. Την στιγμή που τους είπα, ότι τους έφτιαξα τα προσωπικά τους αρώματα, ενθουσιάστηκαν πάρα πολύ και μάλιστα η Δούκισσα μου είπε να της βάλω το άρωμα στο δέρμα της και όχι σε χαρτάκι να το μυρίσει.  Ρώτησε τον Κάρολο πως του φάνηκε και της είπε ότι είναι εξαιρετικό πάνω της. Ο Κάρολος, ενθουσιάστηκε και με το δικό του άρωμα, αλλά στάθηκε ιδιαίτερα σε αυτό που κάνω και ότι έμεινα στην Ελλάδα. Του έκανε εντύπωση ο τρόπος που τα φτιάχνω και με ρωτούσε για την τεχνοτροπία» περιγράφει ο Θεόδωρος Καλοτίνης.
Το γράμμα από το Μπάκινγκχαμ και τα δάκρυα χαράς

Ένα γράμμα από το παλάτι του Μπάκινγκχαμ, ήρθε να επιβεβαιώσει, πως τα αρώματα άρεσαν στο πριγκιπικό ζεύγος. Με αυτό τον τρόπο, καταλαβαίνουμε, πως πια τα δυο μπουκάλια του Θεόδωρου Καλοτίνη, βρίσκονται μέσα στο παλάτι.


Το γράμμα στάλθηκε, λίγο καιρό μετά το ταξίδι του πριγκιπικού ζεύγους, στην Κρήτη. Όπως αναφέρει, το γράμμα το σύνταξε ο ιδιαίτερος γραμματέας του Κάρολου, με όσα του αγόρευσε ο ίδιος ο πρίγκιπας.


Πάνω στο γράμμα υπήρχε η επιγραφή πως είναι εμπιστευτικό και απόρρητο προς το περιεχόμενο του. Ωστόσο, ο Θεόδωρος Καλοτίνης, μας περιγράφει πως ένιωσε όταν έλαβε το γράμμα:
«Πέρα από το ευχαριστώ για το άρωμα και ότι πέτυχα να είναι αυτό που του αρέσει, όσα μου είπε ήταν πολύ σημαντικά για εμένα και για την δουλειά μου.  Δεν σας κρύβω, ότι με έπιασαν τα κλάματα μόλις είδα το γράμμα, γιατί προσπαθώ μόνος μου στην Ελλάδα της κρίσης και παλεύω για αυτό που αγαπώ. Όταν είσαι δημιουργός και κάνεις κάτι από το μηδέν, νιώθεις μια συγκίνηση, όταν αναγνωρίζεται η δουλειά σου στο εξωτερικό και από ανθρώπους που σίγουρα έχουν φορέσει πολύ ακριβά αρώματα…» δηλώνει στο Seleo, ο Θεόδωρος Καλοτίνης.

«Είμαι απόλυτα ερωτευμένος με τα άνθη»


Ο Θεόδωρος Καλοτίνης κατάλαβε από πολύ μικρή ηλικία, ότι λατρεύει τα λουλούδια και πως έχει μια ιδιαίτερη σχέση με αυτά. «Από τα μαθητικά χρόνια ανακάλυψα αυτή την σχέση μου με την φύση. Όταν ήμουν μαθητής, το μόνο που με ενδιέφερε, ήταν το φυτολόγιο. Να φανταστείτε, οι δάσκαλοι καλούσαν τους γονείς μου για να τους το αναφέρουν, ότι με ενδιαφέρουν μόνο τα λουλούδι» λέει χαμογελώντας.
Δηλώνει ερωτευμένος με τα λουλούδια, από τα οποία εμπνέεται αλλά και τον βοηθούν με «μαγικές» ικανότητες στην καθημερινότητα του. «Είμαι απόλυτα ερωτευμένος με τα άνθη, τα λουλούδια και την φύση. Αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μου, δηλαδή αν δεν είμαι καλά, θα πάω να μυρίσω μια λεμονιά, που μπορεί να μου πάρει την στεναχώρια. Ίσως να σας φανεί υπερβολικό, αλλά είναι η πραγματικότητα».
Η εταιρεία «THEO PARFUMS» αυτή την στιγμή έχει τέσσερα αρώματα: Lily, GARDÉNIA, 1989 και Mentor.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο site της εταιρείας: https://www.theoparfums.com

και στο instagram του Θεόδωρου Καλοτίνη: https://www.instagram.com/kalotinis/

  seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου