Σήμερα αναμένεται να υπάρξουν εξελίξεις αναφορικά με την απεργία των ναυτεργατών μετά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις ότι δεν αλλάζει το φορολογικό καθεστώς των ναυτικών, αλλά και τις εντεινόμενες πιέσεις φορέων από τα νησιά για τη λήψη μέτρων, όπως η δρομολόγηση πλοίου ασφαλείας προκειμένου να «σπάσει» η απομόνωσηήτους για πάνω από μία εβδομάδα. Τις διαβεβαιώσεις παρείχαν με δηλώσεις τους τόσο ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος όσο και ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο οποίος παράλληλα έδωσε ραντεβού για τις 15 του μηνός με τους συνδικαλιστές και με τον υπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων προκειμένου να συζητηθεί το ασφαλιστικό.
Ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς ανέμενε μέχρι αργά χθες το βράδυ να έχει επικοινωνία με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Γιώργο Χουλιαράκη σχετικά με το φορολογικό καθεστώς.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο γ.γρ. της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς.
Ακολούθησε λίγο αργότερα δήλωση στη Βουλή του κ. Τσακαλώτου, ο οποίος τόνισε ότι κατά τη συζήτηση για την κάλυψη του δημοσιονομικού κενού του 2017 και 2018 «είχαμε μία μεγάλη λίστα που οι θεσμοί και εμείς προτείναμε πώς θα κλείσει το κενό. Σ’ αυτή τη λίστα από τους θεσμούς ήταν και το φορολογικό των ναυτικών. Εμείς ποτέ δεν το προτείναμε και ποτέ δεν συμφωνήσαμε και μπορώ να πω με μεγάλη βεβαιότητα ότι και το 2017 και το 2018 το κενό θα κλείσει χωρίς να αυξηθούν οι φορολογικές εισφορές των ναυτικών».
SOOC
Τις διαβεβαιώσεις για το φορολογικό καθεστώς των ναυτικών παρείχε με δηλώσεις ο ΥΠΟΙΚ, ενώ ο ΥΕΝ Παναγιώτης Κουρουμπλής (φωτογραφία) είχε στείλει και επιστολή στον γ.γ. της ΠΝΟ Γιάννη Χαλά.
Προβλήματα και με την πλοηγική υπηρεσία
Στο μεταξύ προβλήματα αντιμετωπίζει το λιμάνι του Πειραιά, κυρίως το εμπορικό, και λόγω της πλοηγικής υπηρεσίας, σύμφωνα με τη Διεθνή Ναυτική Ένωση. Η ΔΝΕ με επιστολή της στον υπουργό ναυτιλίας επανέρχεται για μία ακόμη φορά στις δυσλειτουργίες της Πλοηγικής Υπηρεσίας «με τις συχνές καθυστερήσεις πλοήγησης των πλοίων, οι οποίες έχουν λάβει σχεδόν μόνιμο χαρακτήρα λόγω είτε της έλλειψης του αναγκαιούντος αριθμού πλοηγών, είτε της έλλειψης του αναγκαίου αριθμού πλοηγίδων ως και των συχνών μηχανολογικών βλαβών αυτών, λόγω παλαιότητας ή και έλλειψης εκτεταμένου προγράμματος συντήρησης προς εξασφάλιση της ετοιμότητας και της αξιοπλοΐας αυτών». Η ΔΝΕ επισημαίνει την ανάγκη μίσθωσης «εις βάρος του κεφαλαίου της Πλοηγικής Υπηρεσίας κατάλληλης ιδιωτικής λάντζας, προς την κατεύθυνση μίας προσωρινής, όπως πιστεύουμε, διευθέτησης του σύνθετου προβλήματος».
naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου